پایین جام جهانی اروپا مقدماتی جام جهانی 2018

پایین: جام جهانی اروپا مقدماتی جام جهانی 2018 لهستان رومانی lahestan romani moghadamati jam jahani 2018

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی تمام مقاطع ما «لحظات حساس کنونی» است/ ما موظف هستیم زیاد با مردم صحبت کنیم ، ظریف

    وزیر امور خارجه تاکید کرد:‌ ما هیچگاه میز مذاکره را ترک نکرده بودیم و این طرف برابر بود که پای میز مذاکره با ما آمد چون به این نتیجه رسید فشار تبلیغاتی و فشار ب

    تمام مقاطع ما «لحظات حساس کنونی» است/ ما موظف هستیم زیاد با مردم صحبت کنیم ، ظریف

    ظریف: تمام مقاطع ما «لحظات حساس کنونی» است/ ما موظف هستیم زیاد با مردم صحبت کنیم

    عبارات مهم : سیاست

    وزیر امور خارجه تاکید کرد: ما هیچگاه میز مذاکره را ترک نکرده بودیم و این طرف برابر بود که پای میز مذاکره با ما آمد چون به این نتیجه رسید فشار تبلیغاتی و فشار به مردم کشور عزیزمان ایران نمی تواند سیاست های جمهوری اسلامی را عوض کند.

    به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه در ضیافت این وزارتخانه به مناسبت روز خبرنگار ضمن یادبود شهدای خبرنگار بعد از انقلاب و شهدای وزارت خارجه که همزمان با روز مشروطیت قرار گرفته است گفت: رسانه و مطبوعات از وقت مشروطه جدی شد.

    محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه هم در این مراسم ضمن یادبود شهید صارمی و شهدای وزارت خارجه در مزارشریف، گفت: این شهدا همراهی عاملان سیاست خارجی و فعالان رسانه را با خون شریف خود جاودانه کردند.

    تمام مقاطع ما «لحظات حساس کنونی» است/ ما موظف هستیم زیاد با مردم صحبت کنیم ، ظریف

    وزیر خارجه کشورمان افزود : نقش رسانه در عرصه بین المللی را باید به خوبی بشناسیم و اهمیت آن را در شرایط حساس کنونی بدانیم. یک نفر می گفت چهل سال است در مقطع حساس کنونی زندگی می کنیم ولی این یک واقعیت است که ما تصمیم گرفتیم یک گونه دیگر باشیم و لذا تمام لحظات ما لحظات حساس کنونی و یک تجربه تاریخی هست. جهت همین است که تمام مقاطع ما حساس است.

    وی افزود : این اوضاع یک توصیه مهمی دارد و آن اینکه ما مقاطع حساس زیادی را پشت سر گذاشتیم؛ این نخستین مقطع حساس ما نیست. الان که شرایط بحران نداریم ولی شرایط بحرانی را پشت سر گذاشته ایم؛ شرایطی بود که شهرهای ما آماج موشک های عراق بود و همه کشورها از شرق تا غرب علیه ما بودند. زمانی بود که تحریم های غیرقانونی آمریکا هر روز علیه ما تصویب می شد و همه دنیا با آمریکا همراهی می کرد و سبقتی بین کشورها بود که یا تحریم های آمریکا را دنبال کنند یا به آن اضافه کنند.

    وزیر امور خارجه تاکید کرد:‌ ما هیچگاه میز مذاکره را ترک نکرده بودیم و این طرف برابر بود که پای میز مذاکره با ما آمد چون به این نتیجه رسید فشار تبلیغاتی و فشار ب

    وزیر خارجه با بیان اینکه در شروع دهه نود بعضی تحریم های اتحادیه اروپا وسیع تر از آمریکا بود، گفت : یعنی اگر آمریکا به کشورها وقت داده بود، هر شش ماه یک بار بیست درصد از خرید نفت ارزش را کم کنند؛ اتحادیه اروپا ظرف شش ماه کل خرید خود را متوقف می کرد. ما این دوره را با سربلندی پشت سر گذاشتم و کشورها مجبور شدند پای میز مذاکره با کشور عزیزمان ایران بیایند.

    ظریف با تاکید بر اینکه توجه داشته باشید که ما پای میز مذاکره با دنیا نرفتیم، گفت: ما هیچ گاه میز مذاکره را ترک نکرده بودیم و این طرف برابر بود که پای میز مذاکره با ما آمد چون به این نتیجه رسید فشار تبلیغاتی و فشار به مردم کشور عزیزمان ایران نمی تواند سیاست های جمهوری اسلامی را عوض کند. بله می تواند مردم را دچار مشکل کند و این وظیفه ماست که به عنوان دولت فشارها را کم کنیم نه اینکه عامل زیاد کردن فشار باشیم.

    ظریف گفت: وظیفه سیاست خارجی است باری از روی دوش مردم بردارد ولی این فشارها وجود داشت. امروز یا هر روزی که آمریکا در مورد سیاست های ضدایرانی خود صحبت می کند درست است که در مقطع حساس هستیم ولی همه دنیا اعلام کردند با این سیاست ها همراهی ندارد. ممکن است قلدری و توان اقتصادی و فشار سیاسی باعت اختلال شود ولی آمریکا در دنیا منزوی است.

    تمام مقاطع ما «لحظات حساس کنونی» است/ ما موظف هستیم زیاد با مردم صحبت کنیم ، ظریف

    وزیر خارجه کشورمان افزود : حفط احترام و ارزش به نظر مردم و پاسخگو بودن به مردم و رعایت حقوق بشر مردم و اصلاح معیشت مردم و دلواپس بودن جهت نگرانی مردم یک ادعای تجملاتی جهت ما نیست؛ اینها ضرورت امنیت ملی ماست. باید باور کنیم که درست هست. امروز جهت نخستین بار اجماع جهانی به نفع ماست ولی آنچه مهم است اینکه در گذشته همواره این اجماع جهانی علیه ما بود؛ آنچه ما را پیروز کرد و از مقاطع حساس کنونی قبلی گذراند مردم ما بودند.

    وی تاکید کرد: ارزش مردم را فراموش نکنید و آگاهی دادن واقعی به مردم و نشان دادن واقعیات کشور را فراموش نکنید؛ سیاه نمایی و ناامید کردن مردم کشور عزیزمان ایران را کنار بگذارید. واقعا کشور ما در شرایط خوبی هست؛ اجازه ندهید فضای بحرانی از شرایط خوب کشور بسازند.

    وزیر امور خارجه تاکید کرد:‌ ما هیچگاه میز مذاکره را ترک نکرده بودیم و این طرف برابر بود که پای میز مذاکره با ما آمد چون به این نتیجه رسید فشار تبلیغاتی و فشار ب

    ظریف با بیان اینکه یقین دارم شرایط بسیار بسیار سخت تری را گذرانده ایم، گفت : شرایط کنونی ما در برابر قبلی ها عالی هست؛ به شرط اینکه با هم کار کنیم.

    وی گفت: التهابات بازار ارزی در رسانه شکل گرفت و در اینترنت شکل گرفت. با قیمت های عجیب و غریب نجومی دلار، معامله صورت نگرفت بلکه در فضای افکار شکل گرفته است نه در واقعیت روی زمین. من اقتصاد نمی دانم ولی واقعیت روی زمین یعنی میزان صادرات و درآمد ارزی ما از صادرات به مراتب زیاد از کل نیاز واقعی و غیرواقعی ماست؛ حتی کالاهای لوکس. آنچه باعث شد این التهابات ایجاد شود، عدم اطمینان به آینده هست. اینکه مردم فکر می کنند باید جنس را نگه دارند، سیاست آمریکا بود. یک روز می گوید می خواهیم مذاکره کنیم یک روز می گوید یک کاری می کنیم با شما که کل عالم ندیده باشد. این جهت بازی با افکار عمومی است.

    تمام مقاطع ما «لحظات حساس کنونی» است/ ما موظف هستیم زیاد با مردم صحبت کنیم ، ظریف

    ظریف خاطرنشان کرد : دیشب ریاست بانک مرکزی با صداقت با مردم صحبت کرد. آن هم راجع به آینده ای که در این حوزه باید شکل بگیرد. در حوزه های دیگر مدیر جمهور امشب صحبت می کند و ما موظف هستیم زیاد با مردم صحبت کنیم. باید این واقعیت را بپذیریم که شکل دادن و قاب کردن و تصویرسازی از واقعیت، کار شماست. این خطیرترین وظیفه هست. این قدرت شما مسئولیت ایجاد می کند.

    وزیر خارجه افزود: در قدرت شما همین بس که روز ۱۷ مرداد ما ده شهید دادیم و شما یکی. واقعیت روی زمین این هست؛ در مزار شریف ما ده شهید دادیم، فقط شهید صارمی خبرنگار بود. در کنسولگری ما هم همین اتفاق افتاد. بگردید در تقویم یک روز دیپلمات اگر توانستید پیدا کنید؟! این را که گرفتید، نوش جان. ولی این قدرت را با مسئولیت و توجه دنبال کنید

    ادامه دارد…

    واژه های کلیدی: سیاست | مذاکره | آمریکا | وزارت خارجه | وزیر امور خارجه | وزیر خارجه کشور | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار